اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۵۵۳۶۵

رهبری: در مسابقات جهانی ۴ نفر هستیم ولی با ۸ نفر می‌جنگیم

رهبری: در مسابقات جهانی ۴ نفر هستیم ولی با ۸ نفر می‌جنگیم
ملی‌پوش سابر کشورمان گفت: هیچ تیمی از قدرت‌های سابر در مسابقات جهانی با ۴ نفر حاضر نمی‌شوند ولی ما ۴ نفر می‌رویم و تلاش می‌کنیم با ۸ نفر بجنگیم.
۰۹:۴۰ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
وانانیوز|

محمد رهبری، در خصوص برنامه‌های پیش‌روی شمشیربازی در اسلحه سابر، اظهار داشت: طی این مدت دو مسابقه جهانی داشتیم که به دلیل شرایط کرونایی کنسل شد در حال حاضر هم برای مجارستان خود را آماده می‌کنیم. این مسابقه تنها رویداد ما تا پایان سال است اما در سال آینده تا بازی‌های آسیایی هانگژو سرمان شلوغ است و 5-6 مسابقه داریم و سعی می‌کنیم در هر کدام بهتر از قبل باشیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه بعد از المپیک به چه حد از آمادگی رسیده است، گفت: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان است که مرداد و شهریور برگزار می‌شود اگر در آن زمان به پیک آمادگی برسیم، بسیار عالی است. در هر مسابقه سعی می‌کنیم نسبت به مسابقه قبل بهتر و آماده‌تر باشیم.

ملی‌پوش سابر کشورمان در پاسخ به این سوال که حضور در مسابقات جهانی با توجه به حضور کره‌جنوبی در این مسابقات تا چه حد به آمادگی تیم برای بازی‌های آسیایی کمک می‌کند، تصریح کرد: در مسابقات جهانی همه تیم‌ها نه تنها ترکیب اصلی خود را اعزام می‌کنند بلکه بازیکن اضافه هم همراه خود دارند. کره جنوبی که حریف اصلی ما در جهان و آسیا است در همه مسابقات با 8 تا 10 نفر شرکت می‌کند. ایتالیا و فرانسه نیز همین شرایط را دارند. هیچ تیمی از قدرت‌های سابر در مسابقات جهانی با 4 نفر حاضر نمی‌شوند ولی ما 4 نفر می‌رویم و تلاش می‌کنیم با 8 نفر بجنگیم. این مسابقات برای تدارک و آمادگی تیم بسیار مهم است. اول از همه برای کسب نتیجه خوب می‌رویم و در ادامه نیز برای موفقیت در بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم.

وی در خصوص پاداش کسب سهمیه المپیک که قرار بود از طرف استان گیلان پرداخت شود،گفت: برای کسب سهمیه المپیک قرار بود استان گیلان یک مسکن مهر در انزلی بدهد ولی فعلا در حد حرف بوده است. 500 نفری به ما گفتند که مشکل خانه را بر طرف می‌کنیم. قبل از المپیک با حضور استاندار و مدیر کل مراسمی گرفتند و به صورت فرمالیته یک کلید به ما دادند ولی عملا خانه را دریافت نکردم. گفتند اردیبهشت یا خرداد سال آینده خانه را تحویل می‌دهند. فکر کنم آنقدر طول بکشد که آن را برای المپیک 2024 با پاداش کسب سهمیه المپیک پاریس  یکی کنند.

 

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین